اصول ساخت بیلبورد

اصول ساخت بیلبورد

اصول ساخت بیلبورد های تبلیغاتی از جمله خدمات گروه های تبلیغاتی و بازاریابی می باشد. ساخت بیلبورد به صورت کامل، از صفر تا صد و با کیفیت منحصر به فرد توسط موسسات تبلیغاتی به مشتریان عرضه می شود.

بیلبورد ها در اصطلاح همان فضاها و تابلو های بزرگی هستند که به شکل گسترده در سطح شهر پراکنده بوده و دیده می شوند. این بیلبورد ها توسط ارگان ها و شهرداری ها به افراد و شرکت ها و صاحبان برندها اجاره داده می شوند. ساخت بیلبورد تبلیغاتی نیاز به رعایت یک سری نکات ضروری می باشد که در پروسه تولید و ساخت باید رعایت شوند. به این نکات در ادامه پرداخته می شود. مراحل تهیه و اجرا در ساخت بیلبورد های تبلیغاتی به شرح زیر می باشد:

  • طراحی و ساخت سازه بیلبورد شامل بورد و المک
  • آماده سازی و ساخت فونداسیون
  • حمل و انتقال قطعات بخش های مختلف بیلبورد به صورت جدا
  • نصب قطعات بر روی فونداسیون
  • مراحل نصب و بهره برداری و آماده سازی کامل و …

ساخت بیلبورد

ساخت برخی از بیلبوردها به صورت دو طرفه است که نرخ اجاره بیلبورد در اصفهان . کیفیت مواد اولیه در طراحی و ساختن بیلبوردها بسیار مهم است و به این طریق می توانند مقاومت بسیار بالایی در شرایط جوی نا مساعد محیطی داشته باشند. موسسات حرفه ای تبلیغات از رنگ های استاتیکی و پخت در کوره برای افزایش کیفیت کار خود بهره می برند.

 

ابعاد صفحه بورد که در ساخت آن از جنس ورق گالوانیزه استفاده می شود معمولا در ابعاد متنوع 4 در 8 متر یا 4 در 12 متر یا4 در 9 متر و یا 3 در 5 متر می باشد. ارتفاع المک بیلبورد از سطح زمین بدون در نظر گرفتن فونداسیون تا بالای بورد۱۰ متر و یا کمتر در نظر گرفته می شود.

 

این ارتفاع بستگی زیادی به ابعاد صفحه بورد دارد. پیش از اقدام به ساخت، طراحان گرافیست شبیه سازی های نرم افزاری کاملی را برای طرح اولیه بیلبورد و بررسی زاویه دید عابر، سرنشینان خودرو، راننده های سواری و … انجام می دهند.

 

طراحی بیبلورد را ساده نگه دارید

مشابه اهمیت ساده نگه داشتن آن نیز دقیقا مانند اصل کپی نکردن  باید رعایت شود  ، محتوای تصویری شما نیز باید از  دستورالعمل سادگی پیروی کند. وقتی این دستورالعمل رعایت نشود ، می تواند در تمام روند کاری که برای  بیلبورد  انجام می دهید تداخل ایجاد کند. مشتری که یک بیلبورد  تصویری می بیند ، به غیر از اینکه باید واقعیت داشته باشد  اگر احساس کند که درک نمیکند  ، نمی تواند از این محصول یا خدمات شما استفاده کند .

استفاده از رنگ در بیلبورد

یک روش عالی برای اینکه در اصول ساخت بیلبورد شما را در بین شلوغی خیابان متمایز میکند  ، استفاده موثر از رنگ است. بسته به برند و الگوی رنگی خود ، می توانید از جعبه بیلبورد نشان داده شوید  و اجازه دهید خلاقیت شما بدرخشد. رنگ می تواند تأثیر مستقیمی بر روانشناسی مشتریان شما داشته باشد زیرا آنها با بیلبورد شما ارتباط برقرار می کنند.
با انتخاب رنگ هایی که به گفته برخی از متخصصان ، احساسات خاصی از مشتریان شما را فرا می گیرد . به عنوان مثال ، برخی از متخصصان می گویند رنگ آبی اعتماد را فرا می گیرد در حالی که رنگ قرمز هیجان را برمی انگیزد.
نحوه تعامل مشتریان با رنگهای خاص معمولاً یک تجربه فردی است (از آنجا که در گذشته همه افراد با رنگهای خاصی تجربیات مختلفی داشته اند). با نام تجاری خود سازگار باشید و به خلاقیت خود اجازه دهید تا بخشی از بازاریابی را ایجاد کند که می تواند عابران شما را متحیر کند.

یک داستان بگویید

برای افزایش  خلاقیت تبلیغات شما در اصول ساخت بیلبورد  مهم است که کارهایی بیش از اینکه فقط به مشتریان خود بگویید انجام دهد. به عنوان مثال ، مهم است که آنها نام و / یا مکان شما را بدانند ، اما شما می توانید در حین نمایش بیلبورد داستانی در مورد اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید ، بگویید میتوانید به این مهم دست پیدا کنید. یا بهتر از این ، بیلبورد شما می تواند به مشتریان شما بگوید که چرا کاری را که انجام می دهید انجام می دهید .

منبع: :www.saynadesign.com