از دونالد جونیور و ایوانکا گرفته تا اریک ، تیفانی و بارون ، شجره نامه رئیس جمهور

فرزندان دونالد ترامپ تا به امروز به شدت درگیر فعالیت سیاسی وی بوده اند ، که اغلب در تجمعات شرکت می کنند و در رویدادها سخنرانی می کنند.

رئیس جمهور ایالات متحده از سه ازدواج خود دارای پنج فرزند است و انتظار می رود حداقل چهار نفر از آنها در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان امسال صحبت کنند.

در اینجا هر آنچه در مورد بچه های ترامپ باید بدانید آورده شده است.

ایوانکا ترامپ

ایوانکا ترامپ (عکس: AP Photo / Nell Redmond)

ایوانکا ترامپ که شاید بهترین فرزند ترامپ شناخته شده باشد ، مشاور ارشد پدرش است و در بیشتر مبارزات انتخاباتی وی شرکت داشته است. او بخشی از چندین کار تجاری پدرش بوده است ، از کار در سازمان ترامپ قبل از اینکه پدرش رئیس جمهور شود ، تا نشستن در هیئت قضات نسخه آمریکایی “شاگرد” ، که پدرش مسئولیت آن را بر عهده داشت ، باشد.

او همچنین در جوانی مدلی را برای مارک های طراح انجام داده است و همچنین دو کتاب خودیاری نوشته است. او دختر ترامپ و همسر دوم او ایوانا است و با سازنده دارایی جارد کوشنر ازدواج کرده است. او قرار است در شب آخر کنوانسیون جمهوری خواه سخنرانی کند.

دونالد ترامپ جونیور

دونالد ترامپ جونیور (عکس: (عکس از چیپ سامودویلا / گتی ایماژ))

دونالد ترامپ جونیور بزرگترین فرزند در سن 42 سالگی فرزند دونالد و ایوانا ترامپ است. وی معاون اجرایی رئیس جمهور سازمان ترامپ و معتمد است و شرکت را در کنار برادرش اریک اداره می کند. او نیز درگیر مبارزات سیاسی پدرش بوده و مانند خواهرش ایوانکا به عنوان قاضی نسخه آمریکایی The Apprentice نیز حضور داشته است.

دونالد ترامپ جونیور 5 فرزند خودش با ونسا کی هایدون ترامپ دارد – این زوج بین سالهای 2005 و 2018 ازدواج کردند ، وقتی که طلاق گرفتند. سال گذشته او کتابی را منتشر کرد به نام راه انداخته که به طور انتقادی درباره درستی سیاسی و جناح چپ سیاسی در ایالات متحده صحبت می کند ، که به عقیده او دارای یک پیچیدگی قربانی است. به گفته اینسایدر ، وی به صراحت مشهور است و به تبلیغ تئوری های توطئه مشهور است – اخیراً پس از انتشار اطلاعات نادرست درباره Covid-19 ، به طور موقت از توئیتر به حالت تعلیق درآمد.

تیفانی ترامپ

تیفانی ترامپ (عکس: (عکس ماریو تاما / گتی ایماژ))

تیفانی تنها دختر ترامپ با مارلا مپلز ، همسر دوم وی است. این خانم 26 ساله بیش از 1.2 میلیون دنبال کننده در حساب اینستاگرام خود دارد که در آن او اغلب تصاویر زندگی پر زرق و برق اجتماعی خود را ارسال می کند. وی از دانشگاه پنسیلوانیا با مدرک جامعه شناسی فارغ التحصیل شده و برای ادامه تحصیل در مرکز حقوق دانشگاه جورج تاون ادامه داده است. از نظر تلاش های خلاقانه ، او آهنگی را منتشر کرد به نام مثل پرنده در سال 2011 و در مورد حرفه موسیقی خود در اپرا وینفری شو صحبت کرد.

او همچنین در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری پدرش در سال 2016 اندکی پس از فارغ التحصیلی شرکت کرد – در سن 22 سالگی ، او در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در حمایت از پدرش صحبت کرد ، جایی که وی گفت: “من چند سخنرانی کردم در مقابل کلاسها و دانش آموزان ، اما هرگز در عرصه ای که بیش از 10 میلیون نفر تماشا می کنند. ” او قرار است در همایش امسال نیز سخنرانی کند.

اریک ترامپ

اریک ترامپ (عکس: وین مک نامی / گتی ایماژ)

او پسر دونالد و ایوانا ترامپ است ، وی در سن 36 سالگی سومین فرزند بزرگ رئیس جمهور ایالات متحده است. او معاون اجرایی رئیس جمهور سازمان ترامپ است ، و او را در کنار برادر بزرگتر خود دونالد ترامپ جونیور اداره می کند – این دو جنجال بر سر آنها طبق گزارش نیویورک تایمز ، اداره شرکت در رابطه با ادعاهای خارجی معاملات خارجی در دوران ریاست جمهوری پدرش ، مانند گسترش زمین گلف در اسکاتلند.

اریک ترامپ در سال 2007 یک موسسه خیریه برای جمع آوری پول برای یک بیمارستان کودکان تأسیس کرد ، اما در حالی که بودجه قابل توجهی برای بیمارستان تحقیقات کودکان سنت جود جمع آوری کرد – طبق 16/3 میلیون دلار بر اساس وب سایت این موسسه خیریه – همه جمع آوری کمک های مالی از سال 2016 متوقف شده است طبق ادعای فوربس ، ادعای جنجال درباره چگونگی مصرف برخی از بودجه های خیریه. همچنین انتظار می رود اریک در راهپیمایی امشب سخنرانی کند.

بارون ترامپ

رئیس جمهور دونالد ترامپ ، درست است ، و پسرش بارون ترامپ (AP Photo / سوزان والش)

بارون ، 14 ساله ، کوچکترین فرزند ترامپ ، تنها فرزند رئیس جمهور با همسر فعلی خود ، ملانیا است. این نوجوان در مدرسه خصوصی ، مدرسه اسقفی سنت آندرو در پوتوماک ، مریلند ، تحصیل می کند. درک شده است که او یک علاقه مند به فوتبال است و در آکادمی توسعه DC United و تیم زیر 12 سال بازی کرده است و اکنون در انجمن فوتبال آرلینگتون بازی می کند.